Caută
  • Admin

Plan de măsuri derulare activități ”Întreprinderi sociale performante în Regiunea Sud Est”




Context: Ca urmare a instituirii Starii de urgență pe teritoriul României prin Decretul nr. 195 din 16 martie 2020 aprobat prin Hotărârea Parlamentului României nr. 3 din 19 martie 2020 pentru încuviințarea măsurii adoptate de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României

In contextul prevenirii raspandirii infectiei cu COVID – 19

Se elaboreaza urmatorul plan de masuri pentru respectarea stării de urgență, asigurarea distantarii sociale, a protectiei expertilor angajati in implementarea proiectului si a grupului tinta inregistrat precum si pentru asigurarea derularii activitatilor

1. INSTRUMENTE DE COMUNICARE

· Email, whatsapp, facebook messenger, gsm

· Google docs pentru documente comune

· Google drive pentru preinscrieri GT

· Skype – pentru sedinte telefonice – gratuit ; maxim 50 de persoane; optiune video

· Platforma online ZOOM:

Pentru sedinte interne experti, sedinte parteneriat , etc. – optiuni video / prezentare materiale

· Acces liber pentru intalniri video, audio si de prezentare materiale cu o durata de maxim 40 minute

· Numar de participanti pana la 100 de persoane

· Numar nelimitat de intalniri de grup

· Numar nelimitat de intalniri 1 la 1

Avand in vedere numarul limitat de minute pentru acces liber se recomanda organizarea sedintelor pe anumite teme (grup tinta; acte aditionale + notificari; pe activitati, etc.)

2. EXPERTI ANGAJATI IN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI

a. Unde este cazul, actualizarea Contractelor de munca cu optiunea Telemunca

b. Limitarea deplasarilor la birou doar pentru actiuni strict necesare si desfasurarea activitatii de acasa (imprimare/scanare documente, depuneri cereri de rambursare, realizare notificări)

c. Reducerea numarului de ore alocate lunar acolo unde activitatea o impune


3. MASURI RAPORTATE APRILIE

· Mutarea activitatii de informare si selectie exclusiv online

· Dezvoltare aplicate preinscrieri online sau telefonic

· Identificare modalitati de derulare a activitatii / mijloace de comunicare

· Raportare lucru cu GT pana la data instituirii starii de urgenta

· Elaborare plan general de actiune la nivel de proiect, care va include planuri de actiune elaborate la nivel de fiecare partener / activitati

· Actualizare metodologii si instrumente de lucru pentru derularea activitatii / proceduri de lucru pe perioada starii de urgenta

· Elaborare Plan de actiune pentru recupererea intarzierilor in derularea activitatii (unde este cazul)

· Baza de date GT - Contact GT pe categorii si identificare posibilitati existente de de comunicare: (pagină facebook, Whatsapp, Gsm)

4. MASURI RAPORTATE MAI ȘI PE PARCURSUL MENȚINERII STĂRII DE URGENȚĂ/ALERTĂ

INFORMARE, IDENTIFICARE SI INREGISTRARE GRUP TINTA

· Lucru cu Baza de date GT

· Contactare email si telefonic persoane din baza de date pentru informare cu privire la proiect

· Contactare telefonic pentru completare preinscrieri online si/sau telefonic

· Liste cu persoane planificate a fi contactate / rezultate obtinute

ACTIVITATI CU GT

· Organizare sesiuni telefonice sau online functie de posibilitati la nivelul GT

· Liste de persoane din Regiunea Sud-Est interesate de proiecte pe fonduri nerambursabile

· Baza de date angajatori Regiunea Sud-Est in domeniile de formare oferite prin proiect + domenii conexe

· Liste cu persoanele contactate


(sursă imagine: Lab Manager)

10 afișare0 comentariu